Ich such die genauen Werte der Wahrscheinlichkeit und die Dauer des Stuns.

mouz.Twisted über mouz.Drayich schrieb:
...our captain and team-papa Dray...
Quelle DotA-Allstars.comSummon Spirit ( B )ear
Summons a powerful Pope Rocketfist III companion. It randomly Entangles enemies that it attacks, which immobilizes an enemy for 3 seconds, dealing 40 damage per second.
Pope Rocketfist III deals 28 - 38 normal damage.
Pope Rocketfist III will automatically teleport back to Syllabear if it attempts to attack a unit while he is more than 1500 range away from Syllabear.
Level 1 - 1400 hit points, Syllabear will lose 100 HP if Pope Rocketfist III dies. Pope Rocketfist III has 320 movespeed and Base Attack Time of 1.75.
Level 2 - 1800 hit points, Entangles 8% of the time, gains Return, which allows it to teleport to Syllabear instantly (with 5 seconds cooldown), Syllabear will lose 200 HP if Pope Rocketfist III dies. Pope Rocketfist III has 320 movespeed and Base Attack Time of 1.6.
Level 3 - 2300 hit points, Entangles 12% of the time, and has Return and Demolish. Demolish allows Pope Rocketfist III to deal 1.33 times damage to buildings, Syllabear will lose 300 HP if Pope Rocketfist III dies. Pope Rocketfist III has 330 movespeed and Base Attack Time of 1.45.
Level 4 - 2700 hit points, Entangles 16% of the time, has Return, Demolish, 33% Spell Damage Reduction, and can carry up to 6 items, Syllabear will lose 400 HP if Pope Rocketfist III dies. Pope Rocketfist III has 340 movespeed and Base Attack Time of 1.3.
Mana Cost: 75
Cooldown: 180
trotzdem is der disable+dot ein entangle o0Seren schrieb:
entangle ist nicht wie roofs ult und frost bite
die basieren auf entangle -.- und entangle ist einfach die langsamkeitskugel mit entangleauslöser
@ typ über mir: das liegt eben auch daran das es auf langsamkeitskugel basiert. gleiches gilt halt auch für s&y molle etc
Tobi schrieb:
trotzdem is der disable+dot ein entangle o0Seren schrieb:
entangle ist nicht wie roofs ult und frost bite
die basieren auf entangle -.- und entangle ist einfach die langsamkeitskugel mit entangleauslöser
@ typ über mir: das liegt eben auch daran das es auf langsamkeitskugel basiert. gleiches gilt halt auch für s&y molle etc
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shimassy schrieb:
Sind aber dennoch (mit 99%iger Sicherheit) 15 %, da z.B. Crits oder Orb-of-Slow basierende "Spells" mit %-Chance (Maim, Entangle) auf 5%-Genauigkeit gerundet werden.
Jo, dann erklär mal pls, was die Erhöhung der Helixchance von 15% auf 17% gebracht hat. Überhaupt bräuchte man dann auch alles nur in 5% Schritten angeben.
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