Qupe streamt
Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen
-
-
Qupe schon ein krasser Hooker Dendi kann da nicht mithalten!
Guten Morgen an muh, sleepy, proudbavarian, seren, incognito, zinnsoldat, qory, juff, sic, banez-, arrow^gunz, cloud, zenarius, Tobi und den rest des DS-Stammtischs
-
Haken = geschleudert!Hier sollte irgendwas mit Bierpong stehen
-
Eine richtige Antwort ist nicht immer eine gute Antwort.
-
-
clips.twitch.tv/EnthusiasticAttractiveMosquitoSpicyBoy
watche ja regelmäßig, ein Highlight jagt das nächste"If we're not in pain, we're not alive"
-
luke schrieb:
ALLE 18 jährigen außer betrayus sind scheiße
-
Gegner sehen, dass Qupe im Gegnerteam ist. Pudge wird nicht gebannt. Instafirstpick vom Gegner Pudge, damit Qupe ihn nicht bekommt
Rein da, Qupe Rubick
go.twitch.tv/qupedota
Guten Morgen an muh, sleepy, proudbavarian, seren, incognito, zinnsoldat, qory, juff, sic, banez-, arrow^gunz, cloud, zenarius, Tobi und den rest des DS-Stammtischs
-
-
Nachdem es gestern doch nicht so toll geklappt heute wird Qupe heute die 8k MMR hitten, seid live dabei:
go.twitch.tv/qupedota
-
7er winning streak, realistisches ziel"If we're not in pain, we're not alive"
-
-
БАЛИСТА МИРАНА БАЛИСТА
ТронТронТронТронТронТронТронТронТрон!!!!!!!!!!!!!!!
Spoiler anzeigen PENOPT AM"If we're not in pain, we're not alive"
-
empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me empower me
€: hatte ein empower me vergessen -
Envy ist doch in SEA? :thinking:(18:05:53) <roflgrins> schaue grade TI vods xD