The International Invites

• The International Invites

Dota2.com schrieb:

The final Major of the Dota Pro Circuit season is now in the books, and we’d like to congratulate the eight teams that have earned direct invitations to The International based on their DPC standings.

To fill out the remainder of the tournament rolls, ten more teams will earn spots at The International by battling through the Qualifiers—set to be played across six different regions.

Tune in via Twitch or the Dota 2 client for the Open Qualifiers on June 14 – 17 and the Regional Qualifiers on June 18 – 25. With only ten spots up for grabs and countless teams still hoping to compete for the Aegis of Champions, the Qualifiers promise some of the most intense Dota of the competitive season as established squads and upstarts alike vie for one last chance to earn a spot in Vancouver.

Quelle: blog.dota2.com/2018/06/the-international-invites-2/
    • Kann mir wer sagen, warum man beim Qualifier NA drei Slots bekommt, während EU, CIS nur einen und China nur zwei bekommen?
      Ist das irgendwie kommuniziert worden, wie die Slotzahlen zustande kommen?

LG

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Xephas () aus folgendem Grund: Deutsch.

Dieser Account benutzt sehr gerne Zynismus, Sarkasmus und Ironie ¯\_(ツ)_/¯ nett kann ich trotzdem wirken...
      Wortlawinen rollen gewöhnlich von den Bergen der Dummheit Stanislaw Jerzy Lec
    • Wird wohl das DPC Ranking mit reinspielen, Optic, VGJ.Storm und EG wären Platz 9 bis 11.

Edit : Quelle durch Spielerwechsel veraltet... komisch finde ich es dennoch.
      OG wäre auch kein CIS Team... dennoch nicht ersichtlich, wie was gewichtet wird von Valve.

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Xephas ()

Dieser Account benutzt sehr gerne Zynismus, Sarkasmus und Ironie ¯\_(ツ)_/¯ nett kann ich trotzdem wirken...
      Wortlawinen rollen gewöhnlich von den Bergen der Dummheit Stanislaw Jerzy Lec