Dota 6.46

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

  • Changelog:

    6.46 Changelog
    ===============
    * Reduced overall bandwidth used in games
    * Fixed a big exploit
    * Improved Waaagh!TV compatibility
    * Fixed a potential issue in -dmar and respawning
    * Fixed a bug with the recent recoding of Death Pulse that causes it to hit invisible units
    * Lots of internal coding improvements to get it to a stable state
    * Reduced Greater Hawk's movement speed
    * Added a timer in -rd/-xl/-lm to show you how much time you have left to pick your hero
    * Fixed various fatal error potential issues
    * Fixed Land Mines doing a little less damage than advertised
    * Fixed a bug with Battle Hunger that caused it to sometimes fail to detect the hero killing with a couple abilities
    * You can now disassemble Helm of the Dominator (157261)
    * Rewrote how swaphero works, all old glitches with swaphero are now fixed (You can use -swap instead of -swaphero as well). You can now also select more than one hero to swap with.
    * Fixed a bug that changed Bloodseeker's model scale up
    * Fixed Suicide Squad, Attack! from killing wards
    * Improved Medusa's Intelligence Growth
    * Lots of misc glitches fixed
    * Added new icons for Reincarnation, Berserker's Blood, Life Break, Remote Mines and Conjure Image (142075, snork, eva00r)
    * Fixed a workaround that still allowed flying courier to steal base items
    * Fixed some buff stacking issues with Malefice
    * Changed Rabid icon
    * Improved some lag problems that happened with nature's attendants
    * Fixed a bug with Enchant that sometimes caused it to slow the converted unit
    * Fixed Wall of Replica from working on Meepo's clones
    * Added overhead text to show how much damage Test of Faith does
    * Lowered Replicate mana cost
    * Adjusted Tree Respawn code to not respawn if a hero is standing near it, as to not accidentally trap it.
    * Fixed a bug with BKB that caused heroes with full ability card (like nevermore) to lose access to one ability during Avatar if done in a certain order.
    * Fixed some lag problems with various abilities
    * Added an ability to the Circle of Power to allow you to freeze an allied hero that has left the game (to prevent him from being killed due to things like Thundergod's Wrath)
    * Fixed a bug with Spirit Bear in -dm with -nd on that caused the bear to not restore the bear's items (this is only a bug with -nd)
    * Lightning Grapple no longer pulls creeps (temporary solution for some creep abuse, better ai will be attached in the future so they can resume their path properly)
    * Fixed an exploit that is possible with Surge
    * Fixed Arcane Orb from dealing bonus damage to Warlock's Infernal
    * Fixed a bug with stun chance on level 1-3 Chaos Bolt
    * Fixed Vacuum from working on BKB'd units


    Sorry for the delay and limited new features in this, lots of misc bugs and code rewrites needed priority in order to stablize and improve the map (as a result, some content needed to be disabled until another release).

    Mal wieder kleine Änderungen aber nichts Weltbewegendes

    Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von KinA. ()

  • wtf... die ganzen icon changes sind zwar toll aber wieso ändern die nich mal das icon von song of the siren... der pinguin sieht einfach nur bes**issen aus!

    das mit dem freeze find ich gut, hab es gehasst wenn feindliche zeus oder spectres die leaverheroes mit ihren ults gekillt haben.

    das ganze mit dem swap is auch gut so hat man nich die ar***karte wenn man aus versehen auf "no" klickt und dabei den her ahben wollte der einem zum swap angeboten wurde.

    ich finde das bedeutendste was gechanged wurde ist dass der harbinger orb keinen extra dmg mehr an infernals macht. damit wäre harby als warlockkonter ausm rennen

    is jetz nich die hui-version aber trotzdem: n1 etc.

    €: will kina hier nochma ratte nennen... seinen thread eine minute eher aufzumachen als ich nur weil die dota-allstars site so lagt...

    Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Krusha. ()

  • RE: Dota 6.46

    Hmm wieder keine neuen items.
    Whatever paar kosmetische veränderungen , wie erwartet.

    Added a timer in -rd/-xl/-lm to show you how much time you have left to pick your hero.

    Endlich xD Will net wissn wie viele fws wir restarten mussten weil die gegner die 20 secs net einschätzen konnten 8|
  • Ich will das alte Mirror Image zurück und die anderen icons sollen auch so bleiben. Das sieht einfach viel geiler aus, auch wenn daas Mirror Image icon nicht so toll past.
  • 6.46 Changelog
    ===============
    * Reduced overall bandwidth used in games <- gut so
    * Fixed a big exploit <- keine ahnung was aber klingt gut
    * Improved Waaagh!TV compatibility <-?
    * Fixed a potential issue in -dmar and respawning <- mir nie was aufgefallen
    * Fixed a bug with the recent recoding of Death Pulse that causes it to hit invisible units <- erleichterung für rikispieler ^^ (naja ich spiel nicht oft invisunits deshalb stört es mich nicht)
    * Lots of internal coding improvements to get it to a stable state
    * Reduced Greater Hawk's movement speed
    * Added a timer in -rd/-xl/-lm to show you how much time you have left to pick your hero <- nützlich aber nicht notwendig
    * Fixed various fatal error potential issues <- hoffentlihc jetzt keine fatals mehr
    * Fixed Land Mines doing a little less damage than advertised <- mir nie aufgefallen
    * Fixed a bug with Battle Hunger that caused it to sometimes fail to detect the hero killing with a couple abilities <- auch nie vorgekommen
    * You can now disassemble Helm of the Dominator (157261) <- juhu. jetzt muss man nichtmehr so aufpassen
    * Rewrote how swaphero works, all old glitches with swaphero are now fixed (You can use -swap instead of -swaphero as well). You can now also select more than one hero to swap with. <- naja ich swap eigentlich nie aber toll
    * Fixed a bug that changed Bloodseeker's model scale up <- ist er jetzt nichtmehr so klein?
    * Fixed Suicide Squad, Attack! from killing wards <- gut
    * Improved Medusa's Intelligence Growth
    * Lots of misc glitches fixed
    * Added new icons for Reincarnation, Berserker's Blood, Life Break, Remote Mines and Conjure Image (142075, snork, eva00r)
    * Fixed a workaround that still allowed flying courier to steal base items
    * Fixed some buff stacking issues with Malefice
    * Changed Rabid icon
    * Improved some lag problems that happened with nature's attendants
    * Fixed a bug with Enchant that sometimes caused it to slow the converted unit
    * Fixed Wall of Replica from working on Meepo's clones <- musste sein
    * Added overhead text to show how much damage Test of Faith does
    * Lowered Replicate mana cost
    * Adjusted Tree Respawn code to not respawn if a hero is standing near it, as to not accidentally trap it. <- juhu ncihtmehr eingesperrt in bäumen :>
    * Fixed a bug with BKB that caused heroes with full ability card (like nevermore) to lose access to one ability during Avatar if done in a certain order.
    * Fixed some lag problems with various abilities
    * Added an ability to the Circle of Power to allow you to freeze an allied hero that has left the game (to prevent him from being killed due to things like Thundergod's Wrath)
    * Fixed a bug with Spirit Bear in -dm with -nd on that caused the bear to not restore the bear's items (this is only a bug with -nd)
    * Lightning Grapple no longer pulls creeps (temporary solution for some creep abuse, better ai will be attached in the future so they can resume their path properly) <- musste kommen .. freu mich auf die neue ai
    * Fixed an exploit that is possible with Surge
    * Fixed Arcane Orb from dealing bonus damage to Warlock's Infernal <- :/ ein warlockkonter weniger
    * Fixed a bug with stun chance on level 1-3 Chaos Bolt
    * Fixed Vacuum from working on BKB'd units <- passt


    Also eigentlich nur gute änderungen. Find ich toll das zuerst alles bugfrei gemacht wird bevor neue helden (= neue bugs) eingebaut werden. das mit lightning und der wall of replicat war zu erwarten.
    Jetzt sind leider die Leave sicher :< Tja pech ^^

    Dafür ist die map um 0.37 kb größer geworden.

    Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Bertel ()

    Unknown, appeared, wanted, loved, caugth, distrusted, hated, banned, forsaken, returned, bertel-
    C'est la vie
    bertel.youaremighty.com/
  • RE: Dota 6.46

    Original von KinA.
    Changelog:

    6.46 Changelog
    ===============

    * Reduced Greater Hawk's movement speed ---> noch mehr BM nerf -.-
    * Added a timer in -rd/-xl/-lm to show you how much time you have left to pick your hero ---> gut so
    * Fixed Land Mines doing a little less damage than advertised ---> muaha geil
    * You can now disassemble Helm of the Dominator (157261) ---> endlich
    * Rewrote how swaphero works, all old glitches with swaphero are now fixed (You can use -swap instead of -swaphero as well). You can now also select more than one hero to swap with. ---> tolle sache
    * Improved Medusa's Intelligence Growth ---> weiß jemand wie viel?
    * Fixed Wall of Replica from working on Meepo's clones ---> xD
    * Added an ability to the Circle of Power to allow you to freeze an allied hero that has left the game (to prevent him from being killed due to things like Thundergod's Wrath) ---> wohl eher gegen spectre ulti -.-
    * Lightning Grapple no longer pulls creeps (temporary solution for some creep abuse, better ai will be attached in the future so they can resume their path properly) ---> naja find ich nicht so schlimm


    Sorry for the delay and limited new features in this, lots of misc bugs and code rewrites needed priority in order to stablize and improve the map (as a result, some content needed to be disabled until another release).

    Mal wieder kleine Änderungen aber nichts Weltbewegendes
    Meine Guides:

    Bounty Hunter v. 1.7 :grinking:

    Sonstiges:

    HP-Anzeige-Tool
    How to Replays powered by Alex- ---> hier findet ihr Replays zu euren Helden
    The 10 golden rules to your SIG ownage

    Niveau ist keine Handcreme.
  • hm...
    ich komm so online .. les so "6.46" denk mir dann so .. "omfg wärste früher auf gestanden"
    dann les ich so den changelog .. und denk so "...omfg hätteste nochn bisschen weitergepennt"

    aber das mit dem mehrfach swappen is nice ...weil früher wars echt mies wenn man dann ausversehn nein geklickt hat oder so.. =/
  • rofl wenn wtv jetzt endlich funzt ist die version die wohl wichtigste dotaversion überhaut, kurz die version, die dota e-sportstauglich bzw. übertragungstauglich machte. Also hört auf zu schreiben, dass nichts wichtiges verändert wurde. Wenn wtv endlich funzt ist mir das lieber und wichtiger als 20 neue heros.
  • Originally posted by NGg.Alex
    rofl wenn wtv jetzt endlich funzt ist die version die wohl wichtigste dotaversion überhaut, kurz die version, die dota e-sportstauglich bzw. übertragungstauglich machte. Also hört auf zu schreiben, dass nichts wichtiges verändert wurde. Wenn wtv endlich funzt ist mir das lieber und wichtiger als 20 neue heros.


    was ist denn wtv?^^

    kenne nur giga :O

    /edit
    naja denke bin nicht der einzige der Waaagh!TV nicht kennt, also hier mal der auszug aus wikipedia:

    Waaagh!TV oder auch WTV ist ein kostenloses Programm zur Live-Übertragung von Warcraft 3-Spielen im Internet und wurde von einem Community-Mitglied (Volker "Immortal" Schönefeld) programmiert.

    Mit dem Waaagh!TV-Client kann man sich zu einem Server verbinden, welcher dann diverse Spiele zum Zuschauen anbietet. Das vom Benutzer ausgesuchte Spiel wird als Netzwerk-Spiel im Warcraft 3-Menü angezeigt. Nun kann man sich zu diesem als Zuschauer verbinden und den Spielern so, ggf. live, zuschauen. Im Unterschied zu teilweise angebotenen und kostenpflichtigen Video-Streams werden bei Waaagh!TV die Spieldaten übertragen, nicht ein Video des Spielgeschehens. Es ist also möglich, den Kartenausschnitt selber zu wählen bzw. bestimmte Eigenschaften abzufragen, was mit einem Video-Stream nicht möglich ist. Zusätzlich werden Spiele auf dem Server gespeichert, so dass sie auch nach Spielende noch gesehen werden können. Die Spielübertragung kann bei Verwendung von Waaagh!TV verlangsamt und beschleunigt werden (letzteres natürlich nur bis zum Live-Zeitpunkt). Somit ist auch eine Synchronisation mit angebotenen Shoutcasts möglich.

    Eingeführt wurde diese Technik, da Warcraft-Spiele lediglich einer begrenzten Anzahl an Zuschauern Platz bieten. Es reicht nun aus, wenn ein Zuschauer als Waaagh!TV-Streamer fungiert und die Spieldaten an den Waaagh!TV-Server überträgt. Dieser überträgt die Daten dann an die Zuschauer. Bei großen Turnieren können so mehrere Tausend Zuschauer dem Spiel zusehen.


    Deren website ist leider down

    hört sich ja echt geil an!
    ist aufjedenfall nun echt n geiler schritt und freue mich auf viele tolle dotamatches live mit shoutcast :D

    Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von Mageta ()

  • die meisten, die schonmal wc3 gespielt haben, werden wohl wtv kennen. Es ist imho die einzige möglichkeit nen spiel live für alle zu übertragen und man kann es shoutcasten etc.....imho wenns jetzt klappt nen rießiger schritt für die dotaszene. Kann man mit ggtv vergleichen, allerdings mit dem unterschied, dass es nicht alle 10 mins abstürzt. Oder nochmal kurz: Es ist, wie wenn du nen replay guckst, es trotzdem live ist, das spiel nebenbei gecastet wird und 1000 leute mitgucken.

    Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von NGg.Alex ()