[HoN] Diskussionen

    • Hi2u schrieb:

      omg, hon ist echt sowas von lachhaft :D:D wie kann das wer ernsthaft spielen?
      Hmm, wenn du das blatante übernehmen vom DotA changelog lächerlich findest ist das schön und gut, aber mit dem zweiten Teil deines Satzes hast du dich irgendwie disqualifiziert, oder zumindest die Frage aufgebracht, warum du in einem DotA Forum aktiv bist. :P

      S2 Games haben dem massiven Druck der Community, die die neuen Changes ganz einfach in 5000 Spamthreads verlangt hat, nachgegeben, was nicht prinzipiell schlecht ist, allerdings schon Zweifel an S2's Aussage, man werde zukünftige eigene Wege gehen, aufkommen lässt. Ich glaube nicht, dass die Community zukünftig aufhören wird, nach den Änderungen von DotA zu verlangen (mögen sie noch so kontrovers sein (siehe letzter Patch)).

      Trotzdem, ich bin recht optimistisch was die Entwickling von HoN angeht. HoN hat eine ganze Menge guter DotA Spieler (darunter auch einige Pros), und S2 hört auf ihre Community.

      Und das S2 langsam anfangen, einige (wenn auch erstmal kleine) Wege zu gehen (Daggerchange Boykott - das erfordert Mut!), und dabei auch noch Kompetenz beweisen, sieht man in dem folgenden Post:

      S2Fielding schrieb:

      Just to shed some light on this - we are implementing some of the 6.63 changes as they relate to HoN. We're not implementing all of them. We're changing some of them.

      When it comes to balancing HoN, we've got good, hard statistics to back up or disprove certain theories. We can tell very easily what items and heroes are over or underused, and what heroes cause their teams to win or lose more often than not. We can divide this data by play tiers, looking only at high psr games or all games. With league mode stuff we can look at stats for specific leagues (not yet implemented) and get data only from competitive IH games if we wanted.

      The stats don't make decisions for us, but they do make some decisions easier. One such example is our consideration of the portal key cool down change. We know that portal key heroes (tempest, behemoth, magmus, etc) are seeing an abnormally high usage rate in HoN (to be expected, they are easily the top tier competitive heroes in HoN atm) and, as we have a different hero pool than DotA, we have different meta game problems and meta game needs. If we were to blindly copy all the changes, we could destroy our meta game. IceFrog's making the changes necessary for DotA to thrive, and some of those changes would be harmful to HoN. So, in this specific example, we're not lowering the portal key cool down (at least, not yet - we may revisit that later, after we start to fix meta game problems and issues via new hero ports and items).

      Just a bit of insight as to what we're thinking at the moment. We hope you guys like the next patch, lots of good stuff in there .

      Das Wort "Würde" kennen manche Menschen nur noch als Konjunktiv II in dem Satz: "Für Geld würde ich alles machen."
    • ist doch klar dass hon die changes von dota übernimmt oder nicht?
      und das ist auch sehr gut so, ich mein das spiel ist in der beta, sie arbeiten wie blöd am chatserver und anderen funktion so wie heroports. so brauchen sie keine zeit für balance.
      außerdem kommen täglich neue dotaspieler zu hon. für die ist es am einfachsten wenn die items etc identisch zu dota sind.
      im oment ist es zu 90% eine 1:1 kopie, das ist allen spielern klar und eigentlich alle finden dass gut.

      ich wette das geht noch bis zum release so weiter.
      - inaktiv -
    • Neuer Patch is draußen:


      Version 0.1.47

      General:
      - Single Draft game mode now displays your allied player's hero choices and hides the enemy player's hero choices
      - Updates to Fog of War to improve player ability to juke
      - Getting information on a player who is in game will display their current game time
      - Channeling spells will now break if the target and caster get too far away from each other
      - Can no longer teleport (with Post Haste) to pets. Includes couriers, defiler's ult, zephyr's tornadoes, and arachna's spider pet.
      - Shops are now larger and better! Outpost updated! Hurrah!
      - Fixed a bug stopping projectiles from being shot off the edge of the map (Stopped you from throwing an arrow towards the edge of the map, etc)
      - Non-damaging stuns now count for assists
      - Changed invisibility rune to not expire until you actually complete an attack
      - Ultimates that go through Magic Immunity are now tagged as Superior Magic
      - Regeneration from the Regen Rune now expires when you are full life and mana
      - Added new jukespots and new places you can buy from the secret shops on Caldavar
      - Tweaked Tower AI significantly
      - Heroes that cast targetted DoTs make those they target deniable by teammates when under 10%
      * Wretched Hag Haunt
      * Blacksmith Flaming Hammer
      * Slither Toxicity and Poison Spray
      * Hellbringer Death Boil
      * Blood Hunter Blood Crazy
      * Legionnaire Terrify
      * Demented Shaman Entangle
      * Voodoo Jester Mojo (main target only)
      - Denying a hero no longer grants the deny-er gold

      Items:
      - Crit percentage now properly shows up in the shop window
      - Removed cooldown from the Mana Potion and gave it a range so you no longer have to be inside a hero to cast it on them
      - Sacrificial Stone no longer gets charges from illusions
      - Can now disassemble charged hammer
      - Fixed Ring of the Teacher and Abyssal Skull to not stack auras
      - Doombringer now clears ownership when dropped on death
      - Brutalizer stun chance no longer stacks with itself
      - Kongor's Token of Life now expires after 10 minutes
      - Kongor's Token of Life is now binded to the owner when it is picked up. The item can be passed, but it will not trigger on death unless it is held by the owner.
      - Bottle now will automatically consume the rune it holds 2 minutes after picking it up, even if the bottle is passed to another
      - Astrolabe now heals magic immune units
      - Savage Mace is now back in the Combative Shop
      - Nullstone now blocks all single target abilities, not just Magic. Can also now trigger while stunned.
      - Nullfire Blade again does bonus damage based on the mana burned
      - Alchemist Bones recipe now takes 2x Gloves of the Swift and a recipe
      - Insanitarius no longer breaks channelling when turned on

      - Steamboots
      * Recipe is now Marchers, Bolstering Armband/Fleetfeet/Apprentice's Robe, and a Major Totem. 1490 total.
      * 75 Movement Speed
      * +5 all stats
      * +5 stat of your choice, toggable

      - Enhanced Marchers
      * Unchanged Recipe. 1500 total
      * 65 Movement Speed
      * +16 damage
      * 30 attack speed
      * Phased effect now lasts for 5 seconds with a 10 second cooldown
      * Using abilities while Phased will no longer remove the Phased Effect

      - Flayer Removed

      - Riftshards reworked
      * Takes a Punchdagger, Broadsword, and 950 recipe. 2650 total.
      * 950 recipe can be bought to upgrade the item 3 more times
      * +45/55/65/75 damage
      * 10/13/16/20% chance to crit
      * 1.8/2.0/2.2/2.4 crit damage

      New item: Major Totem.
      - +4 all stats, 540 gold

      - New Item: Nome's Wisdom
      * Takes a Ring of the Teacher, Great Arcana, and 325 recipe. 2500 total.
      * 6 int, 10 damage, 10 attack speed
      * +4 armor, +1 mana regen aura
      * Any heroes under the effect of the aura are healed for 25% of their mana costs when casting spells.

      - New Item: Harkon's Blade
      * Located in the Morph Attack shop
      * Takes a Great Arcana, Acolyte's Staff, and 725 recipe. 5100 total.
      * 35 int, 25 damage, 10 attackspeed, 150% Mana Regen
      * Toggle item. When toggled on, attacks deal Magic damage instead of Physical. Drains 100 mana per attack and applies Harkon's Blade to the target
      * Harkon's Blade Debuff: Lowers Magic Armor by 5 for 6 seconds.

      - Couriers learned some new tricks
      * Recipies now form on couriers
      * Neutrals will no longer attack them unless a courier stops moving on top of them
      * Added an ability to fly/run to you and drop all items you own onto your hero (Delivery)
      * Added an ability to fly/run back to the well (Homeward Bound)

      -Behemoth's Heart Re-worked
      - Recipe the same, cost the same, still grants 35 strength and 300 health
      - Grants .75% regen to Strength heroes
      - Grants +10% to all damage done for Agility Heroes
      - Grants -15% cooldowns and +30 cast speed to Intelligence Heroes

      Heroes:

      Pandamonium
      - New Strength hero for the Legion
      - Flurry
      * Deals Physical damage equal to one attack with +15/30/45/60% base damage to targets infront of self. Self and targets are pushed forward 100 units. Each use of this ability consumes 1 charge. 1 charge is restored every 4 seconds. Maximum of 1,2,3,4 charges.
      - Flick
      * Throws target unit behind Pandamonium. Upon landing, applies Flicked to target for 6 seconds.
      * Flicked: -6 armor and reduces movement speed by 20/30/40/50% initially, recovering to full speed over the duration.
      - Cannon Ball
      * Throws Pandamonium toward target location over 0.95 seconds. Upon landing, damages enemies in a 400 radius for 75/125/175/225 Physical damage. Enemy units in a 200 radius are stunned for .75/1.25/1.75/2.25 seconds. Stuns Pandamonium for 1.5 seonds if no enemies are stunned.
      - Face Smash
      * Channeling. Applies Face Smash to target for the duration of the channel. Deals one attack every second over the duration, for a total of 4 attacks. Each attack deals +33/66/100% base damage.

      Accursed
      - Fixed Shield to refresh amount absorbed when it is recast on the same target
      - Sear now grants allies a buff again instead of just himself
      - Shield and Flame Consumption now remove stuns

      Armadon
      - Armadillo now procs an extra spray faster

      Behemoth
      - Movespeed increased from 290 to 300

      Blacksmith
      - Recoded Frenzy to cast correctly on creeps
      - Added delays for the multicast impacts for Fireball
      - Want to know the last change? TOO BAD! IT'S ME, BLACKSMITH!

      Blood Hunter
      - Fixed tooltips

      Chronos
      - Bash damage can proc while the stun is on cooldown

      Dark Lady:
      - Base strength increased from 18 to 22
      - Base intelligence increased from 13 to 16, gain increased from 1.75 to 1.9
      - Dark Blades cool down changed from 25 seconds to 26/22/18/14 seconds
      - Mana cost of Charging Strikes set to 75 at all levels. Each consecutive attack while charging will deal 15% less damage, reduced from 25%
      - Taint Soul slightly reworked:
      * Mana cost reduced from 90/110/130/150 to 35/45/55/65
      * Range increased from 1000 to 1200
      * Damage reduced from 75/125/175/225 to 60/90/120/150
      - Cover of Darkness
      *Duration reduced from 6/9/12 to 4/6/8 seconds
      *Movement speed slow changed from 5% to 5%/10%/15%
      *Sight range set to 500 at all levels

      Devourer
      - Hook range increased, touch radius decreased. Total range is now 1160.
      - Hook now brings your target next to the Devourer instead of 128 units away

      Glacius
      - Ice Imprisonment now lasts 10 seconds on non-hero and non-pets.

      Keeper of the Forest
      - Root can now hit magic immune units

      Kraken
      - Splash is now Physical damage

      Magebane Rework
      - Strength gain set to 1.6 per level
      - Mana Combustion
      * Now gives Magebane mana back equal to 1/4 of the mana burned
      - Flash
      * Minimum blink range removed
      * Adds Magic Armor to allied heroes and self after blinking
      - Spell Resistance
      * Removed
      - Mana Rift
      * Tooltip fixed
      - New Ability: Master of the Mantra (E)
      * Passive Aura
      * 600 Radius on all enemy heroes
      * -15/20/25/30 Cast Speed
      * Damaged for 35/50/65/80% of abilities and items manacost when cast

      Maliken
      - Fixed splash damage when in Posession form
      - Increased base strength from 18 to 22, damage recuded by 4 to compensate
      - Can no longer teleport to his sword while Immobilized

      Nymphora
      - Changed Nymphora's call to disjoint the target (to stop a predator from leaping across the map)

      Ophelia
      - Ophelia's Touch will no longer heal wards
      - Fixed Ophelia's Judgment to always reference the well
      - Can no longer befriend the very large creatures of Newerth

      Pebbles
      - Fixed Chuck (again!)

      Pharaoh
      - Lowered his Aggro radius to 100 while inside his Wall of Mummies. Stops him getting pushed to the edge of the wall and being stuck there.

      Plague Rider
      - Fixed tooltips
      - Fixed Cursed Shield to not debuff ranged units
      - Recoded Plague Carrier to function properly and increased speed to 522

      Pollywog Priest
      - Fixed Electric Jolt (again!)

      Predator:
      - Mana cost on terror reduced from 100/200/300 to 100/150/200

      Puppetmaster
      - Added a stop command to Puppet Show to stop spells in midcast

      Scout
      - Can no longer nail Kongor with Marksman Shot
      - Added an initial mana cost of 30 to Vanish
      - Disarm can no longer disarm a target within 4 seconds of them being disarmed. Disarm duration decreased from 3 seconds to 2 seconds.
      - Fixed a bug preventing certain items from expiring his invisibility

      Soul Reaper
      - Fixed base damage to the proper amount
      - Judgment does not hit invisible units anymore
      - Demonic Execution damage is properly lowered by Magic Armor
      - Demonic Execution can no longer be used on Kongor
      - Withering Presence will no longer hurts wards
      - Soul Reaper now dies in a very impressive way

      Succubus
      - Can no longer cast Smitten on Kongor. Kongor smash instead.

      Voodoo Jester
      - Acid Cocktail will no longer bounce off runes or catapaults
      - Fixed Acid Cocktail from spawning two projectiles when the original target becomes invalid

      Wild Soul
      - Changed BooBoo's entangle cooldown to 3 seconds
      - BooBoo is no longer stunned for longer then a hero

      Wretched Hag
      - Sonar Scream cooldown is now 7 seconds
      - Bat Blast cone reworked, should be more accurate

      Das Wort "Würde" kennen manche Menschen nur noch als Konjunktiv II in dem Satz: "Für Geld würde ich alles machen."
    • Version 0.1.47.1
      --------------
      - Fix a part of the Single Draft interface showing up in other modes
      - Fix the rate at which clients ping game servers
      - New recommended items for The Dark Lady
      so langsam geht hon in eine richtung, die nicht 1zu1 dota kopiert. trotzdem schaffen sie es nicht einen neuen helden wenigstens nur 2 mal so stark wie alle anderen bestehenden zu machen. der panda ist ja voll lame (wie der scout halt omfg) und permapicked in der ersten picksekunde
      EDIT: - Bottle now will automatically consume the rune it holds 2 minutes after picking it up, even if the bottle is passed to another
      NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN, jetzt ham sie das geile feature entfernt -_-

      Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von Kassemmel ()

    • Antitheos schrieb:

      Habe mich schon über den Panda gewundert, warum des Vieh so abgeht (oder ich so sucke^^).

      Magnusulti mit Dagger als normaler Skill, nicht schlecht.
      Huh? Was genau hat der denn mit Magmus gemein? Sein Blink ist langsamer, hat einen kleineren Stun Radius (nur im Impactgebiet) und sollte man die Gegner verfehlen disabled man sich auch noch selber für 1.5 Sekunden. Und was der Skill mit Magmus Ulti gemein haben soll weiß ich auch nicht. Aber dass der Panda abgehen kann stimmt auf jeden Fall. Ist leider sehr manalastig im earlygame. Allerdings macht der Held unglaublichen Spaß.

      Edit:
      Haha, gerade gesehen. Auf der Map sind jetzt critters in Form von kleinen Eisfröschen zu finden :P

      Das Wort "Würde" kennen manche Menschen nur noch als Konjunktiv II in dem Satz: "Für Geld würde ich alles machen."
    • Wie der Magebane einfach übertrieben imba ist -.-
      Spellreduce bei blink ist echt ok und innovativ.
      Aber wtf, ein Passiv, dass 80% (!!!) der Manakosten an Schaden macht?? Der trägt ja permanent fast die Manaflare vom Pugnaward mit sich rum -.-
      Das neue Heart ist aber gut. Muss doch mal wieder spielen :D Mit diesem Changelog hat sich HoN bei mir einiges an Respekt zurückerlangt, weil sie selbst kreativ geworden sind.

      Nyakes- schrieb:

      Ich lüfte morgens den ganzen Tag
      ?( ?(

      ardet4 schrieb:

      1 bit = 8 byte
    • Panda finde ich zwar gut, aber nicht übertrieben stark. Er kann zwar arg rumnerven mit seinem Ich-box-dich-in-den-Tower und dem Jump, aber er selbst hält nicht unendlich viel aus. Was mich mehr stört ist Tempest, dessen Ulti gefühlt grösser als das von Enigma ist.

      Und als ich das erste Mal neu oben beim Wald durchlief und mir da plötzlich ein Blauer Frosch hinterherwackelte, musste ich schon schmunzeln. Ebenso beim Sound wenn man die Quelling Blade benutzt :D
    • Du findest Panda nicht übermässig stark? der boxt ja nur riesige creepwaves in 2s um und hat einen stun, einen slow und ein atropos ulti in meele range. nein der ist nicht stark, und trotdem beende ich kein spiel mit ihm ohne mindestens 15 kills außer die gegner conceden zu schnell rofl
    • Kassemmel schrieb:

      Du findest Panda nicht übermässig stark? der boxt ja nur riesige creepwaves in 2s um und hat einen stun, einen slow und ein atropos ulti in meele range. nein der ist nicht stark, und trotdem beende ich kein spiel mit ihm ohne mindestens 15 kills außer die gegner conceden zu schnell rofl
      Die Ulti vom Panda ist ein Witz. Quasi eine Pudge Ulti nur eben mit höheren Mana Kosten und de vierfachen Cooldown. Auch Flick und ganz speziell Cannon Ball sind a sich ziemlich schwach. Flick hat einen zu langen CD für den Effekt, auch wenn es sehr gut mit Flurry synergiert, und Cannon Ball ist mit seiner 600er Range und ewlig langsamen Flugdauer kam zu grbrauchen, da jeder halbwegs fähige Gegner deinem Sprung einfach ausweichen wird und du dich dann für 1.5 Sekunden selber disablest.

      Der einzige Skill von ihm, der momentan ein wenig OP ist, ist Flurry - und dass nicht, weil du damit eine Creepwaves in zwei Schlägen vernichten kannst, was im übrigen nicht ohne 4 Damageitems oder einem Rapier möglich ist (creepswaves vernichten können Axe, Sand King und die guten alten Cleave auch nicht schlechter als er), sondern weil du jedesmal, wie bei einem Blink Geschossen ausweichen kannst.

      Außerdem fehlt ihm am Anfang ganz einfach das Mana, um seine Skills sinvoll einsetzen zu können.

      Panda ist massiv überbewertet, was zwar nichts an der Tatsache ändert, dass er der wohl spaßigste Held ist, den HoN momentan hat, aber er ist keinesfalls overpowered - eher im Gegenteil.

      Übrigens, ich kann auch mit Bloodhunter und Riki im Pub 15-0 gehen. Willst du mi etwa sagen, dass die beiden nicht imba sind?

      Das Wort "Würde" kennen manche Menschen nur noch als Konjunktiv II in dem Satz: "Für Geld würde ich alles machen."
    • sicher stimmt schon dass die furry schläge als blink gut zu gebrauchen sind und auch noch extrem viel schaden austeilen die creepwaves gehen schon mit armlet oder battlefury allein komplett down btw, aber auch der slow ist extrem stark zum hunten weil er denn gegner auch noch nach hinten wirft, armor reduced, nur 75 mana kostet und channelings unterbricht. der stun ist mit vorstunner easy zum treffen, und ohne ein bisschen schwieriger zu treffen als lina oder leshrac stun (nur das ein fail einen selbststun bedeutet und man ihn als miniblink usen kann). das ulti ist kostet 100 / 200 / 300 mana und dauert 4s (mehr wie dismember), der cooldown ist zwar hoch aber so viel mana hat man eh nicht zum spammen und wenn man einen mate dabei hat reichen die 4s immer (meistens auch alleine). ich seh in ihm jedenfalls einen starken ganger, der zwar meist nur mana für 1 bis 2 gangs hat aber welcher str heroe hat dieses problem nicht? Oo
      zum thema bloodhunter und riki: da hast du recht, aber mit denen ist man bei weitem nicht so teamfähig wie der panda. riki hat zwar seine imba wolke und blood seinen silence und das supporter instant kill ulti xD aber weder disable noch stun noch slow

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Kassemmel ()

    • würde panda nicht als over- oder underpowered ansehen, aber auch nicht als balanced ^^.
      Flurry finde ich zu stark im late game, da bekommst du mit ner 4er flurry salve fast jeden int helden tot.
      mit dem stun alleine ist schwer zu treffen, aber man sollte immer flick->stun machen, dann trifft man immer und durch die - armor macht der stun dann noch mehr dmg.
      sein ulti finde ich nicht so doll. kann zwar auch gut im late reinhauen, ist überhaupt nicht clash tauglich und gerade im vergleich zum succu ulti recht schwach.
      man sollte aber nicht vergessen, dass alle seine spells physischen schaden machen und deswegen nicht durch magic immun geblockt werden können und gerade die flick-stun kombo macht im early game richtig dicken schaden.
    • und wieder ein neuer patch. Highlight auf jedenfall die Spectre, aber auch einige der anderen Changes können sich sehen lassen:
      Version 0.1.48.2
      --------------
      - Fixed Swiftblade's Blade Frenzy

      Version 0.1.48.1
      --------------
      - Fixed Magmus and Devourer from harming or debuffing themselves with their AOEs
      - Fixed Maliken's Zeal scaling
      - Fixed the .48 changelog
      - Fixed attack modifying items/damage and how they propagate to illusions

      Version 0.1.48
      --------------
      General:
      - Correct some attack speed calculations to make it more accurate
      - Updated client game browser to support filtering by region
      - Fortification of Sol/Demonic Fortification can now be used while silenced (teleporting to a structure with homecoming stone silences the tower)
      - Disband game button has red text in game lobby

      Items:
      - Brutalizer, Charged Hammer, and Thunderclaw no longer propagate to illusions
      - Fixed brutalizer from bashing towers
      - Steamboots and Enhanced Marchers can now be disassembled
      - Symbol of Rage's activation no longer breaks channeling spells
      - Sacrificial Stone no longer gets charges from killing illusions
      - Multiple Geometers Banes now share cooldowns
      - Void Talisman is now removed by Magic Immunity and does not apply the buff while Magic Immune if used
      - Blade mail no longer reflects damage from towers
      - Insanitarius now stacks with Elder Parasite properly
      - Monkey Couriers are no longer on the Tab key. They will remain on the ` key for selection.

      New Hero:
      Sand Wraith, based on DotA's Mercurial the Spectre

      Heroes:

      General
      - Chonos and Magmus can't blink out of Puppet Strings or when Immobilized
      - Panda's Face Smash and Succubus' Hold will now break Mesmerize on impact

      Arachna
      - Spider Sting pet will no longer be a target for Plague Carrier or Acid Coctail

      Dark Lady
      - Fixed Dark Blades silencing towers
      - The silence from Dark Blades will no longer apply to Magic Immune units
      - Dark Blades base damage increase set to +50/70/90/110% (from +70/90/110/130%)
      - Cover of Darkness reworked:
      * This spell now targets a position on the map, rather than being global
      * Enemies in a 1000 radius will have Cover of Darkness applied to them (unlinked allied vision, reduced vision range)
      * Vision restriction reduced to 400 (from 500)
      * Cool down lowered to 120 seconds (from 150)
      * Mana cost redcued to 50/100/150 (from 50/150/250)

      Defiler
      - Fixed manacost of Grave Silence when Power in Death is learned to 80/70/60/50 (from 160)

      Demented Shaman
      - Entangle duration properly set to 3 seconds at levels 3 and 4 instead of 4 seconds

      Electrician:
      - Fixed Energy Absorption tool tip displaying the wrong duration

      Kraken:
      - Whirlpool may no longer be used near the Well, Tarpit, or any trees
      - Splash's damage is now typed as Splash (will no longer hit wards)

      Legionnaire
      - Legionnaire spin changed to trigger at the start of an attack, not when the damage happens

      Madman
      - Max stun range reduced by 100 (from 700 to 600)

      Magebane:
      - Enemies who die from Master of the Mantra will no longer deny themselves
      - Mana Combustion now deals damage equal to 60% of the mana drained (decreased from 80%)
      - Mana Combustion no longer gives mana back to Magebane
      - Flash armor for allies lowered to 2/3/4/5 (from 7.5) and duration lowered to 7 seconds (from 10, for allies only)

      Maliken:
      - Hellbourne Zeal now increased attack speed by 1.4 for every 1% health missing. No longer gives a chance to critically strike.
      - Possession now applies a temporary +20/40/60 Armor buff to Maliken for the first 2 seconds, which decreases to +0 armor over the next 5 seconds

      Nymphora
      - Volatile Pod now deals Magic damage

      Pandamonium
      - Flurry no longer Disjoints
      - Flurry now takes 0.45 seconds to finish (from 0.25)
      - Flurry applies +15/25/35/45% bonus damage (from +15/30/45/60%)
      - Flick now applies -2/-4/-6/-8 armor (from -3/-4/-5/-6)
      - Flick now has a range of 350 and does a mini-leap to target
      - Cannonball now deals an additional 25/50/75/100 Physical damage to any targets within the smaller stun radius
      - Cannonball can no longer be used while immobilized
      - Face Smash now grants +30/70/120% base damage (from +33/66/100%)

      Predator
      - Stone hide now unpurgable (Again!)

      PuppetMaster
      - Voodoo Puppet now does Superior Magic damage. The damage is reduced by Magic Armor but goes through Magic Immunity
      - Increased range on Puppeteer's Hold to 600 (from 500)
      - Puppet Show will now force the target to attack its allied heroes first. If no allied heroes are in range, then it will prioritize allied creeps. If no allied creeps are in range, then it'll force the target to attack the next unit that passes within a 250/300/350/400 radius.
      - Puppet Showed unit now has unitwalking
      - Whiplash will automatically remove one charge every 12/10/8/6 seconds. Attacking resets the count down, such that no charges will be automatically removed when auto-attacking.

      Voodoo Jester
      - Acid Coctail's stun will not stun Magic Immune targets anymore

      Wild Soul
      - BooBoo's Entangling Claws no longer disarms and cannot proc on Kongor

      Zephyr
      - Wind Shield is now 8,12,16,20 (from 15,20,25,30)
      - Cyclones now spawns 2/4/6/8 Cyclones per level, but Cyclones last 50 seconds at all levels