G-League is back bigger than ever

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • G-League is back bigger than ever

      G-League, the China equivalent of Farm 4 Fame for providing something to look forward to whole yer round is back this year and it's bigger than ever.

      This year's first season will have a prize pool of 180,000 RMB (~$27,000), a very large sum even for an event held in China. Just like all previous seasons, there will be two phases: online qualifiers and then an offline finals.

      EHOME has been banned from this first season due to violating the rules whereby they did not show up for one of their matches on the scheduled time, in past seasons. Team to take note in this tournament is none other than LGD.sGty who has a very good run in G-League, winning three out of five in 2010.

      Prize distribution will be 150,000 RMB (~$23,000) for the champions and 10,000 RMB (~$1,500) for second, third and fourth place.


      Quelle : gosugamers.net/dota/news/14962…-is-back-bigger-than-ever

      P.S. heftige Preise, wenn man diese mit Europa vergleicht. Vorallem sind die Lebenskosten dort auch nochma geringer und trotzdem soviel, NICE !
      [spoil=Gyros wird die Weltherrschaft an sich reißen]Kebap-: Jimaras
      Kebap-: im gosugamers forum steht
      Kebap-: gyro as support
      Kebap-: und wegen dir bastard
      Kebap-: les ich halt
      Kebap-: gyros als support
      [/spoil][spoil=Amoment und seine letzte Klausur]Amoment: ich habe gestern letzte 2-stündige arbeit meines lebens geschrieben
      Amoment: und was war es?
      Amoment: na???
      Amoment: na???
      Amoment: GESCHICHTE
      Amoment: ÜBER JUDEN
      Amoment: Ich habe schön viel das wort finanzjudentum eingebracht
      [/spoil]
    • Riesiger Unterschied zwischen ersetm und zweitem/drittem/viertem. So ne heftige Strafe für Ehome wegen "einem" verpeiltem Termin, da kann sich die europäische Szene nochwas von abschneiden.
      Happiness, more or less, it's just a change in me, something in my liberty.
    • Sehr krass und ganze 19.000 Euro für den ersten Platz! Ein extrem hoher Preispool und richtig bitter für Ehome... aber man muss auch sagen, dass das Team nicht das gleiche ist, wie vor einem Jahr. Vielleicht wird es nicht so stark dominieren wie mit der alten Besetzung!