Test Client Patch mit 1. Tutorial
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Changelog:
Added Mechanics I for new players!
Added 7 new item sets to the Dota store.
Immortal and Tournament items can now be traded on the Steam Community Market.
GAMEPLAY
Clockwerk: Fixed Power Cogs pulling more than just heroes inside the cogs.
Huskar: Fixed Berserker's Blood not stacking at the proper health thresholds.
Keeper of the Light: Fixed Mana Leak accumulating mana loss during magic immunity.
Phantom Lancer: Fixed an issue where illusions made by a player on the other team would create uncontrollable Juxtapose illusions.
Tusk: Fixed a case where heroes with very small collision size could escape Ice Shards.
Tusk: Fixed a rare bug where teleporting could cause Walrus Punched units to end up in odd positions.
Fixed various aspects of Spectral Dagger logic being dispellable.
Fixed sometimes being revealed if your projectile hits the target after you become invisible with Shadow Blade.
Improved TP interaction with FoW.
Fixed two ledges (below the two rune spots) where you could get units stuck with Telekinesis and Vacuum.
UI
Added the ability to examine chests.
Added a Game History tab to the Team Profile.
Added checkbox for filtering Live Games to just Team games.
You can now click on Team names in Live or Recent games to view their team profiles.
Added a post-game Match Quality survey panel.
Added an icon to backpack slots if that item is currently equipped.
Fixed the courier delivery icon popping when the courier collected stash items.
Fixed courier delivery being delayed by 0.5 seconds if there were no items to get from the stash.
Fixed courier move orders not clearing the transfer items buff icon.
Players can now set a custom rich presence status that can be displayed on the UI.
Fixed Lina's Fiery Soul buff not showing the correct cooldown if it was refreshed with 3 stacks.
AUDIO/VISUAL
Updated Arc Lightning's visual effects and sound.
Updated Shadow Shaman's attack sound.
Updated Ether Shock's visual effects and sound.
Updated Mjollnir and Maelstrom visual effects.
BOTS
When a push is happening into a base, global desire to farm is significantly decreased.
Fixed a case where bots far from the lane front could thrash into and out of Push Lane mode.
Single-player bot games now run locally on the user's machine.
Increased reaction time by about 50% in all modes.
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Recht knorke.
Endlich neue Items.LerYy schrieb:
Shrodo es ist schon lange nichts mehr witzig wir sind im Krieg.
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Phantom Lancer: Fixed an issue where illusions made by a player on the other team would create uncontrollable Juxtapose illusions.
NO longer Morph and SD Illu army? Obs mit Morph geht weiß ich grad gar nicht.
Und was soll das heißen das man Chests untersuchen kann? O.o Ich guck einfach vorher ob n SpeedDemon EF drin ist? -
wenn ich mir die ersten fixes angucke frage ich mich wie sowas so lange ungefixed bleiben kann
erinnert mich an den fix von call down, wo die slows vertauscht waren
Trezc0 schrieb:
Added the ability to examine chests
??? -
Ich denke mal, es gab einen Bug, dass die Illus, die so entstanden, nicht kontrollierbar waren.
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Clockwerk: Fixed Power Cogs pulling more than just heroes inside the cogs
unnötig meiner Meinung nach -
Ist aber ein Richtig dicker Buff imo. So kann man auch in der Laningühase im pub einfach cog zuünden und der enemy hero steht ohne creeps im dog und guckt dumm?
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Unspektakulär, aber auch solche Updates müssen sein 8[
Added Mechanics I for new players!
Was ist damit gemeint? -
Quest mode!
so tutorial kram wird das wohl sein
Alle Rechtschreibfehler in diesem Beitrag sind Absicht und dienen nur zur Unterhaltung!!!
rauteschlacher.de -
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der neue ether shock sieht auch richtig nett aus.Alle Rechtschreibfehler in diesem Beitrag sind Absicht und dienen nur zur Unterhaltung!!!
rauteschlacher.de -
Kleiner Tippfehler .. im Text steht, dass 8 neue Item-Sets implementiert wurden (und die 8 passenden Helden dazu).. im Changelog steht was von 7.
" Added 7 new item sets to the Dota store. " -
Hab ich gesehen, aber 8 gefunden
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Naja, sowas muss halt auch mal sein ^^
Das mit Clock kann doch aber so nicht sein oO[spoil=Gyros wird die Weltherrschaft an sich reißen]Kebap-: Jimaras
Kebap-: im gosugamers forum steht
Kebap-: gyro as support
Kebap-: und wegen dir bastard
Kebap-: les ich halt
Kebap-: gyros als support
[/spoil][spoil=Amoment und seine letzte Klausur]Amoment: ich habe gestern letzte 2-stündige arbeit meines lebens geschrieben
Amoment: und was war es?
Amoment: na???
Amoment: na???
Amoment: GESCHICHTE
Amoment: ÜBER JUDEN
Amoment: Ich habe schön viel das wort finanzjudentum eingebracht
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Update 2
- Updated Zeus's Arc Lightning effect.
- Updated some Mechanics I dialog and animations.
- Updated post-match survey dialog. -
wenn ich die tutorial vorschau so sehe...
das spiel hat so unfassbar geiles potential so etwas wie eine wc3 kampagne zu bekommen, ich hoffe wirklich bei valves autoren dampfen die finger vom tippen. wäre einfach nur unfassbar genial wenn die helden einen tatsächlichen backround mit story kriegen. und die engine is dabei so offen für rätselspielchen, sei es nun koop aka trine oder auch einfach nur minispiele aller art. der oberhammer wäre natürlich wenn valve die user selber arbeiten lässt, sozusagen als homage an die dota ursprünge, und einen umfangreichen mapeditor zur verfügung stellt.... -
mapeditor wurd doch angekündigt, oder irre ich mich?
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So ein kleiner (oder gerne auch ein großer) Singelplayer-Tutorial-Kampagne Mode wäre der ober Hammer.
Ich bin mal gespannt wie die das weiter umsetzen!
Wenn dann noch ein Mapeditor kommt ist Schicht im Schacht. Dan lösche ich sofort alle anderen Spiele und spiele nur noch Dota2 TD !
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