Test Client Patch mit 1. Tutorial

    • Test Client Patch mit 1. Tutorial

      Diese Woche serviert uns Valve ein Feature, dass Dota 2 vor seinem endgültigen Release wohl noch am meisten gebraucht hat:

      Den ersten Teil des Tutorials! 

      Dies mag für die DotA Spieler unter uns wenig aufregend sein, ist aber aufgrund der stetig wachsenden Community immer ein großes Anliegen von Valve gewesen.

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    • Test Client Update vom 27.02.2013

      Changelog:


      Added Mechanics I for new players!
      Added 7 new item sets to the Dota store.
      Immortal and Tournament items can now be traded on the Steam Community Market.
      GAMEPLAY
      Clockwerk: Fixed Power Cogs pulling more than just heroes inside the cogs.
      Huskar: Fixed Berserker's Blood not stacking at the proper health thresholds.
      Keeper of the Light: Fixed Mana Leak accumulating mana loss during magic immunity.
      Phantom Lancer: Fixed an issue where illusions made by a player on the other team would create uncontrollable Juxtapose illusions.
      Tusk: Fixed a case where heroes with very small collision size could escape Ice Shards.
      Tusk: Fixed a rare bug where teleporting could cause Walrus Punched units to end up in odd positions.
      Fixed various aspects of Spectral Dagger logic being dispellable.
      Fixed sometimes being revealed if your projectile hits the target after you become invisible with Shadow Blade.
      Improved TP interaction with FoW.
      Fixed two ledges (below the two rune spots) where you could get units stuck with Telekinesis and Vacuum.
      UI
      Added the ability to examine chests.
      Added a Game History tab to the Team Profile.
      Added checkbox for filtering Live Games to just Team games.
      You can now click on Team names in Live or Recent games to view their team profiles.
      Added a post-game Match Quality survey panel.
      Added an icon to backpack slots if that item is currently equipped.
      Fixed the courier delivery icon popping when the courier collected stash items.
      Fixed courier delivery being delayed by 0.5 seconds if there were no items to get from the stash.
      Fixed courier move orders not clearing the transfer items buff icon.
      Players can now set a custom rich presence status that can be displayed on the UI.
      Fixed Lina's Fiery Soul buff not showing the correct cooldown if it was refreshed with 3 stacks.
      AUDIO/VISUAL
      Updated Arc Lightning's visual effects and sound.
      Updated Shadow Shaman's attack sound.
      Updated Ether Shock's visual effects and sound.
      Updated Mjollnir and Maelstrom visual effects.
      BOTS
      When a push is happening into a base, global desire to farm is significantly decreased.
      Fixed a case where bots far from the lane front could thrash into and out of Push Lane mode.
      Single-player bot games now run locally on the user's machine.
      Increased reaction time by about 50% in all modes.
    • Phantom Lancer: Fixed an issue where illusions made by a player on the other team would create uncontrollable Juxtapose illusions.

      NO longer Morph and SD Illu army? Obs mit Morph geht weiß ich grad gar nicht.

      Und was soll das heißen das man Chests untersuchen kann? O.o Ich guck einfach vorher ob n SpeedDemon EF drin ist?
    • Naja, sowas muss halt auch mal sein ^^

      Das mit Clock kann doch aber so nicht sein oO
      [spoil=Gyros wird die Weltherrschaft an sich reißen]Kebap-: Jimaras
      Kebap-: im gosugamers forum steht
      Kebap-: gyro as support
      Kebap-: und wegen dir bastard
      Kebap-: les ich halt
      Kebap-: gyros als support
      [/spoil][spoil=Amoment und seine letzte Klausur]Amoment: ich habe gestern letzte 2-stündige arbeit meines lebens geschrieben
      Amoment: und was war es?
      Amoment: na???
      Amoment: na???
      Amoment: GESCHICHTE
      Amoment: ÜBER JUDEN
      Amoment: Ich habe schön viel das wort finanzjudentum eingebracht
      [/spoil]
    • wenn ich die tutorial vorschau so sehe...
      das spiel hat so unfassbar geiles potential so etwas wie eine wc3 kampagne zu bekommen, ich hoffe wirklich bei valves autoren dampfen die finger vom tippen. wäre einfach nur unfassbar genial wenn die helden einen tatsächlichen backround mit story kriegen. und die engine is dabei so offen für rätselspielchen, sei es nun koop aka trine oder auch einfach nur minispiele aller art. der oberhammer wäre natürlich wenn valve die user selber arbeiten lässt, sozusagen als homage an die dota ursprünge, und einen umfangreichen mapeditor zur verfügung stellt....
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