um mal auch wieder ein bild hier zu bringen

hatte außerdem noch 10k also reserve^^

Original von laku
um mal auch wieder ein bild hier zu bringen
Original von laku
naja gegen axe und luna
und wist ihr wie fury rockt; kauf ich immer
1.splash ;also 1 schlag alles weg
2. mana für ulti (normal auch den wirbel)
3.hp ist mit dem sehr wichtig
und wofür as? mit der ulti bringts das net
Original von fat404
Author's remarks:-
You become invulnerable and start doing multiple random blink strikes. Each of the strikes or "Normal Slashes" deal 150-250 (fixed) damage and for the first "Normal Slash", Juggernaut will delivers a mini-stun effect.
Each of the "Normal Slashes" is counted as physical attack. Due to this, Omnislash can go through Avatar (Black King Bar, Rage) and Omniknight's Repel.
Moreover, Criticals can occur during Omnislash. So are other effects like Stun, Cleave and Orb effect's like Frost, Corruption, Maim and so on.
In order for those effects to occur during Omnislash, Juggernaut needs a lot of attack speed. With high attack speed, Juggernaut can deal "Additional Slashes".
The "Normal Slashes" are different from the "Additional Slashes". The "Additional Slashes" use Juggernaut normal attack damage instead of the fixed 150-250 from "Normal Slashes". The "Additional Slashes" would be the slashes that will deliver the effects and Orb effects that Juggernaut has.
"Additional Slashes" occur because when Omnislashing, there's a small period of time between each blink strikes where Juggernaut can sneak in a few normal attacks which carry the effect or Orb effect of his own if his attack speed is fast enough.
So, Blade Dance + Attack Speed + Omnislash = DEADLY.
Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von Juff ()
Niveau ist keine Handcreme.
Original von Nozdormu
Hmmm wofür denn wohl Guinsoos?
Sheepen ftw!
100% Disable für 3 Sekunden, die 3 Sekunden, die ein AM braucht um Mana zu brennen und zu töten.
Sprich: Build für alle Basher-Nicht-Möger bzw. alle die sich nicht auf Lucky Bash verlassen.
Noch fragen?
Btw, Mass Blinkaaarn
Original von xZeNaRiuSx
brauchst du ja nicht bei 28 rüssi!!
und im late kann du dauer blinken^^ und sheepen ist wohl das genialste! ftw
3 sec stun sozusagen^^ der kann nix machen^^ und meist noch ein bisschen mehr (reaktion etc.)
Haja Guinsoos ist genial
für die anderen :keks
Original von bowman
farm mal butter ... im public is das alles nicht so schwer, aber in nem spiel vs team o_O
Original von xZeNaRiuSx
wofür yasha? du brauchst ka MS und AS hast du auch en mass!
Ich bleib bei meinem Build! Ich verlasse mich net gern auf lucky bashes^^
BTW: ich könnte einen Anti Mage Guide mit Guinsoos schreiben![]()
Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von tchikadelo ()
1 Besucher