shrodo schrieb:
Kann mir einer erklären was es mit den Ponys auf sich hat?
Eine Serie für kleine Mädchen, die sich auch bei erwachsenen Männern großer Beliebtheit erfreut. Ähnlich wie Spongebob, nur in beide Richtungen extremer.
shrodo schrieb:
shrodo schrieb:
Oster schrieb:
Wenigstens shrodo denkt mit.
shrodo schrieb:
My Little Pony: Friendship Is Magic is a big gay pink clusterfuck of a television show directed at little girls with the attention span of a dog with an arse full of crack.
The show is also surrounded by various plastic crap in the shape of grinning flowery ponies, hand carved by the finest diseased Chinese orphans HASBRO can enslave.
It was your average bullshit children's show until it gained an unnaturally large following of fat greasy basement dwellers all desperate to gain some semblance of their childhood by desperately obsessing over a children's show about magical faggot ponies. Self-labeled as the dreaded Brony, these mongoloid fucktards have created billions of unfunny image macros and a few half-arsed forced memes, vomiting it over every inch of the interbutts whilst they masturbate furiously to a small plastic figurine of Pinkie Pie.
shrodo schrieb:
Srsly warum nicht gleich Teletubbies? Seid ihr 5?
Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Yalaka ()
Oster schrieb:
greystar_ schrieb:
dotasource ist wie eine große familie
zugegebenermaßen
eine ziemlich behinderte familie.
Oster schrieb:
Highlight:
Bester Satz von Max aka Genesis "Ey isch hab ebe gege braun im Armdrücke verlore - der macht alles aus dem Nacke. Ohne Witz hasch du schomma dem soi Nacke gsehe?"
5 Besucher