Patch 10.08.2012

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Patch 10.08.2012

      Dota 2 Update - August 9th, 2012
      August 9, 2012 - Valve


      HIGHLIGHTS:
      - Added Swap Hero. This cannot be used after creeps spawn or in SD. Accessible via right click on heroes in the scoreboard.
      - Spectators watching Dota TV can now access the dashboard chat channels.
      - All broadcasters in a channel now transmit their voice to spectators that have selected that channel.

      GAMEPLAY:
      - Bloodseeker: Fixed Blood Bath not working on siege units.
      - Bounty Hunter: Fixed Shadow Walk damaging buildings.
      - Juggernaut: Fixed Omnislash jumping to ancients.
      - Juggernaut: Fixed Bladefury showing per target visual effect when hurting invis units.
      - Lifestealer: Fixed Ensnare not going away after using Infest.
      - Lone Druid: Fixed creep aggro behavior with Spirit Bear
      - Templar Assassin: Fixed Meld when attacking Items.
      - Undying: Fixed Tombstone spawning zombies against couriers.
      - Undying: Fixed Tombstone receiving too much aggro from towers.
      - Undying: Fixed Zombies not dying when their target becomes invisible.
      - Fixed canceling TP scrolls causing projectiles to be dodged.
      - Fixed gold lost on death being reduced too much when carrying Bloodstone.
      - Fixed various bounce abilities malfunctioning if the targets die during it.

      UI :
      - Added Swap Hero. This cannot be used after creeps spawn or in SD. Accessible via right click on heroes in the scoreboard.
      - Spectators watching Dota TV can now access the dashboard chat channels.
      - Broadcasters will now see lines drawn by their cobroadcasters.
      - Spectators will now see all lines drawn by any broadcaster in their selected broadcast channel.
      - The Tournament Panel now fits 4 live games in preparation for The International.
      - When the cursor is hidden due to inactivity, it no longer causes unit glows or other highlight shennanigans.
      - Fixed a bug where hero icons were missing from chat lines occasionally.
      - The Hero selector now allows instant spawn on public games with only 1 or 2 humans in them.
      - Fixed the chat bubble display to work properly with open mic thresholding.
      - Fixed timeline markers not updating correctly if you jumped around in a replay.
      - Added a toggle-able chat window to the Hero Selection Spectator view.
      - Various improvements to the readability of the Hero Selection Spectator view.
      - Spectator view of Hero Selection now shows player's names under their selected heroes.
      - Fixed spectators not being able to see item ownership on the courier.
      - The buyback stat dropdown now shows if the hero will or won't be able to buyback if the hero dies now (and if they can't, it shows the remaining cooldown or the extra gold needed to be able to die and buyback).
      - Fixed rogue selection rings in spectator mode.
      - Added a console command for league admins to end the game (dota_ref_winner_radiant/dota_ref_winner_dire)

      VISUALS:
      - Fixed bug where some heroes would not display any wearables when watching replays.

      AUDIO:
      - Added colored VU meter in the audio settings panel for evaluating and adjusting volume levels.
      - Added "mute co-broadcasters" setting.
      - All broadcasters in a channel now transmit their voice to spectators that have selected that channel.
      - Broadcasters that are in the same channel can now hear each other when they talk.
      - Hero ban sounds are now enabled when spectating Captain's Mode.

      WORKSHOP:
      - Fixed a bug in Wearable Importing when using SMD files (fixes items not attaching correctly to the hero model)





      Swap endlich da - aber nicht in sd? Was zur Hölle?!
    • lotus :p schrieb:

      wer im sd swapt, soll kein sd spielen im AR ist swappen ok aber ich finds im SD irgendwie bescheuert, warum dann nicht gleich AR spielen?

      Häh? Durch die fehlende -swap Funktion ist sd doch ar viel ähnlicher vom random-Faktor her.

      Wenn mir von meinen drei Helden keiner gut gefällt dann hab ich in DotA immer noch die Option zu swappen. Also muss ich nicht u.U. mit irgendeinem Hero spielen, der mir einfach absolut keinen Spaß macht, im Gegensatz zu ar. Gleichzeitig ist sd auch der Mode, der im Vergleich zu rd oder ap die am wenigsten CW ähnlichen Lineups zur Folge hat, daher ist er so wie er in DotA ist mit Abstand mein Lieblingsmode, und die fehlende swap-Funktion stört daher doch ziemlich.
    • ich will das in SD jemand die wahl aus 3 helden haben soll, einen davon SOLLTE er doch wohl drauf haben.

      wer das nicht kann und trotzdem bock auf random hat, kann AR oder ap/random spielen und sollte auch dort gewohnt die swap funktion haben.

      so kann in SD nicht jeder depp seinen lieblingshero spielen, sondern braucht schon ein wenig mehr allgemeinskill, was den mode leicht mehr weniger noobie macht.
    • dafür können aber auch totale fail lineups zustande kommen, wenn jemand nur einen von Seinen heros spielen kann/will der aber nicht zum Team passt oder jemand, der Supporten will keinen supporter hat, dafür aber Vllt nen starken carry, den er gegen nen supporter swappen könnte und so beide Spieler das spielen können was sie wollen bzw können, statt schwächere lineups zu picken, die dann nicht mal Spaß machen...
    • Wieso finden alle -sd Mode so toll ? Meistens total unbalanced, fast so schlimm wie ganzes Team macht -random und die Gegner tryharden schön ;)
      [spoil=Gyros wird die Weltherrschaft an sich reißen]Kebap-: Jimaras
      Kebap-: im gosugamers forum steht
      Kebap-: gyro as support
      Kebap-: und wegen dir bastard
      Kebap-: les ich halt
      Kebap-: gyros als support
      [/spoil][spoil=Amoment und seine letzte Klausur]Amoment: ich habe gestern letzte 2-stündige arbeit meines lebens geschrieben
      Amoment: und was war es?
      Amoment: na???
      Amoment: na???
      Amoment: GESCHICHTE
      Amoment: ÜBER JUDEN
      Amoment: Ich habe schön viel das wort finanzjudentum eingebracht
      [/spoil]
    • roflgrins schrieb:

      Wenn ich die Wahl zwischen bspw. Drow, Silencer und Naix habe kann ich auch gleich ne Runde Mobs kloppen gehen in Diablo 3.
      Die Sache ist einfach, dass es wohl für jeden einige Helden gibt, die er nicht gerne spielt. Und das hat nichts mit Skill zu tun.

      warum dann überhaupt sd spielen?

      dann spielt man eben gleich ap wenn man nur ein paar wenige heros kann. ich finde sd macht nur sinn wenn man aus 3 heros picken kann und nicht jeden x belibigen hero zur auswahl hat.
      wo bleibt da die gewisse herrausvorderung?

      Beitrag von langbutter ()

      Dieser Beitrag wurde vom Autor gelöscht ().