Three Spirits Update

      Beitrag von Mars ()

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    • Dalai_Lamer schrieb:

      Kinetic Gems
      - Adds a new animation to the hero using the item.


      weiß jemand, wie genau sich das auswirken wird bzw wie selten diese gems sind? andere animationen sind ja jetzt schon gut nervig, aber wenn man die jetzt theoretisch auf jedem held haben kann, wär das echt blöd.

      Sry aber wenn jemanden soetwas nervt dem geht es einfach viel zu gut im Leben.
      Unfassbar das sowas ein stören kann und sich darüber beschwert.

      Wenn die keine Aktion/Feuerwerk etc. spielen willst kann ich dir Sims empfehlen aber vergiss nicht: Wirlpool
      erst gar nicht kaufen (da Effekte) und die Lichter aus, zuviel Specialeffekt an den Wänden. :ugly:

      Beitrag von langbutter ()

      Dieser Beitrag wurde vom Autor gelöscht ().
    • Ich denke das man sich an neue casanimationen gewohnt solange es nicht zu viele auf ein mal sind. Aber bei manchen Animationen weiß man ganz genau was passiert. Venge stun auf anti mage ist da ein gutes Beispiel. Mittlerweile weiß man ob der stun noch trifft oder nicht. Neue cast Animationen si
    • Es ging doch nie um items!!!!
      Hauptsache neuer content!!!!
      wp volvo wp :thumbup:

      €: ot: ich glaube der gute alte storm ist immer noch der beste (spirit) ;)
      „Wissenschaft ist wie Sex. Manchmal kommt etwas Sinnvolles dabei raus, das ist aber nicht der Grund, warum wir es tun.“

      Richard P. Feynman

      Beitrag von Kim_Peek ()

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    • Kannte Earth Spirit überhaupt nich (auch nicht von Erzählungen) und muss sagen, dass ist ca. das ausgefuchsteste Heldenkonzept das ich jemals gesehn hab. Wie das balance technisch aussieht kann ich noch nich beurteilen, aber die theoretischen möglichkeiten sind quasi unbegrenzt und gleichzeitig komplett Skillabhänig :thumbup:
      FREE Hat
    • Gab einen patch mit diesen notes:

      - Trading functionality has been restored.

      - Earth Spirit: Fixed an issue with Refreshing Rolling Boulder while already rolling.
      - Earth Spirit: Fixed refreshed Boulder Smash causing units to teleport.
      - Earth Spirit: Fixed a smashed Stone Remnant that got gripped still applying damage and silence to units in its old path.
      - Earth Spirit: Fixed Magnetize and Rolling Boulder not applying their debuffs to magic immune enemies.
      - Ember Spirit: Fixed Flame Guard doing damage in too slow of intervals.
      - Ember Spirit: Fixed some cases where Searing Chains could do less damage tickets
      - Storm Spirit: Fixed Storm Spirit not showing the minimap while in Ball Lightning.
      - Death Prophet: Fixed Exorcism ghosts attacking Attack Immune targets.
      - Meepo: Fixed clones not gaining XP.
      - Rubick: Can no longer steal Stone Caller.
      - Fixed legacy_mode_quick_cast interaction with items to test.
      - Fixed a crash when using Keeper of the Light in last-hit practice games.
      - Fixed Wisp subtitles.
      - Reduced Stone Remnant model size

      - Fixed the lava trail effect not having a name and having the wrong color values at default.
      - Fixed missing Tabard of the Crested Cannoneer from Sing's Artillery of the Crested Cannoneer Set. Users that have already purchased this set have been granted the missing item.
      - Fixed health bar in HUD sometimes being invisible at match start.
      - Fixed an issue with Quick Buy for Coaches and Spectators.
      - The Inscribed, Autographed, and Ascendant qualities will only be applied to items that have no other quality and will be removed when the item is hammered.
      - Qualities that got into a weird state from gems (like missing genuine tags) will be restored this afternoon.
      - Heroic items will now display their tournament properties correctly.
      - The lava trail unusual effect should now have its correct appearance as well as an effect name.

      Diretide:

      - Increased the drop rate of special rewards given for killing higher levels of Roshan to 33% per level.

      When you start Sugar Rush (Phase 2):
      - All heroes are upgraded to level 25.
      - Your gold now counts up at 1000/sec.
      - Pudge's Flesh Heap is reset to 1.
      - The timer to fight Roshan doesn't start until he either takes damage or 5 minutes have elapsed.