Quelle: blog.dota2.com/2020/01/true-sight-the-international-2019/Dota2.com schrieb:
Join the pros who battled in The International Grand Finals — World Champions OG and runners-up Team Liquid (now the newly-dubbed Nigma) — alongside a live theater audience in Berlin, Germany on January 28th for the world premiere of True Sight: The International 2019.
OG made history in Shanghai last August by successfully defending their hold on the Aegis of Champions, becoming not only the first team to win The International in back-to-back years, but the first ever to carve their names into the Aegis for a second time.
Now, fans from around the globe can tune in live on Tuesday, January 28th at 7:00 p.m. CET to see exactly how the story unfolded as the teams themselves relive the epic journey at the world premiere event — hosted by Grand Finals casters ODPixel and Fogged, and joined by The International broadcast stalwarts Kaci and Slacks.
Tickets for the live event go on sale January 6th at 9:00 p.m. CET.
Details:
True Sight: The International 2019 Grand Finals
Live World PremiereWhen: January 28th, 2020, 7:00 p.m. CET
Where: Babylon Theatre
Rosa-Luxemburg-Straße 30, 10178
Berlin, Germany
Tickets: Available for €10 EUR from January 6th at 9:00 p.m. CETTune in from home: Live on SteamTV and Twitch, and available later on the Dota 2 Youtube channel.
True Sight — The International 2019
Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen
-
-
Berlin, Germany
Tickets: Available for €10 EUR from January 6th at 9:00 p.m. CET
Versucht jemand von uns ein Ticket zu bekommen? -
Beitrag von Malochomei ()
Dieser Beitrag wurde von boobold aus folgendem Grund gelöscht: Spam (). -
ramius schrieb:
Berlin, Germany
we do not sow -
wolliver twist schrieb:
ramius schrieb:
Berlin, Germany
-
Konnte mir schon ein Ticket coppen.
-
hab auchwe do not sow
-
auch„Die meisten bekommen eine Meinung, wie man einen Schnupfen bekommt: durch Ansteckung.“
Axel von Ambesser -
womit reist man so am besten von dortmund -> berlin ?
auto 0 bock und auch nie in berlin gewesen bis jetzt
Members Only Sie besitzen leider nicht die notwendigen Zugriffsrechte, um den Inhalt von „Members Only“ sehen zu können.Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von TrayJay ()
-
flixtrain von Köln
Mitfahrgelegenheit
flexpreis Deutsche Bahn"There comes a moment when creation ceases to be tragic, it is simply taken seriously. Then the person deals with hope, but hope is not his task. His task is to turn away from excuses." -
-
TrayJay schrieb:
Members Only Sie besitzen leider nicht die notwendigen Zugriffsrechte, um den Inhalt von „Members Only“ sehen zu können.
"Sparpreisfinder" anklicken
hoffen das es noch was günstiges gibt.Byron - Attributmagier
Der Korpothread
Oster schrieb:
Wenigstens shrodo denkt mit.
"some games just feel so unthrowable until you suddenly lost" -
TrayJay schrieb:
Members Only Sie besitzen leider nicht die notwendigen Zugriffsrechte, um den Inhalt von „Members Only“ sehen zu können.
fahrt s.o. ansonsten geht/ging flixtrain auch von dortmund aus.„Die meisten bekommen eine Meinung, wie man einen Schnupfen bekommt: durch Ansteckung.“
Axel von Ambesser -
Geh ins Matrix, Dienstag ist da immer iluv2bang
-
uffwe do not sow
-
Beitrag von Emmi ()
Dieser Beitrag wurde vom Autor aus folgendem Grund gelöscht: Wrong thread. (). -
Hey zusammen,
ich wollte mal fragen was ihr vom TrueSights so gehalten habt?
Für mich war es das erste und ich war mega geflashed! Hab mir direkt im Anschluss noch das vom letzten Jahr angeschaut.
Vor allem die Animationen sind einfach cool gemacht und werten das meiner Meinung nach nochmal komplett auf.
Freu mich schon auf das nächste.
-
Benutzer online 1
1 Besucher
-