Dota 6.52b

    • Dota 6.52b

      yooo, die neue map ist raus und hier ist der changelog:


      6.52b Changelog
      ================

      * Changed some bounty values on Transmuted neutral creeps when using Hand of Midas
      * Significantly lowered Ancient of Lore and Temple of the Damned’s armor and increased their HP regeneration (15->5 armor, 2.5->20 HP/sec)
      * Fixed a minor bug with Juxtapose
      * Fixed some bugs with -pm
      * Fixed a bug with capturing a rune using a Bottle from a leaver
      * Fixed a minor bug when trying to form Satanic on courier.
      * Infest now properly dispels buffs when you go in a unit
      * Fixed Marksmanship hotkey
      * SinglePlayer’s test commands -lvlup and -refresh now work for multiple heroes
      * Siege units now get a minor bonus when the respective range rax (Temple of the Damned/Ancient of Lore) is destroyed
      * Fixed Meepo with Aegis of the Immortal
      * Fixed some aggro problems with one of the scourge neutral camps
      * Fixed an issue with buying an item on a unit as it was dying that resulted in a tome version of the item appearing
      * Fixed multiple Dagons with different levels not sharing cooldown
      * Fixed a bug with Sandstorm that caused various game glitches with Blackhole and Spectral Dagger
      * Fixed a potential suicide issue with Fatal Bonds
      * Fixed a minor glitch with Maelstrom triggering Perseverance’s cooldown
      * Improved cast range and cooldown on Plague
      * Changed Soul Rip allied damage to hp loss to prevent it from dispelling consumables
      * Improved damage progression on Slithereen Crush
      * Fixed a bug with Morphling in -dm when spawning with melee bashers
      * Fixed the recent Morph not transfering stats at proper speed at levels 2 and 3 (DonTomaso)
      * Increased Howl’s duration
      * Fixed a bug when combining -sd and -du game modes
      * Fixed -music from affecting other players
      * Removed leaver hero icon when using -kickafk
      * Lowered Bounty Hunter's Wind Walk cooldown
      * Fixed an exploit with Time Walk
      * Fixed an old rare bug involving Sprout and Spirit Bear
      * Fixed a potential bug when healing with Bottle near the fountain
      * Fixed a bug with captured rune not expiring when using allied shared Bottle
      * Fixed a bug with Spirit Bear dying with bottle in -dm


      <FuenfZuEins>ich dodge auch ogrestuns mit sk
      <FuenfZuEins>kein scheiss
      <FuenfZuEins>!
      <BVB|Fe4n0r>laaaawl
      <BVB|Fe4n0r>liar
      <D0mb0>NOT
      <roflgrins>eh nich
    • Auf getdota is die stablemap immernoch 6.48b, was allerdings nicht viel zusagen hat da atm z.b. in der pickleague auch 6.49c gespielt wird.


      <FuenfZuEins>ich dodge auch ogrestuns mit sk
      <FuenfZuEins>kein scheiss
      <FuenfZuEins>!
      <BVB|Fe4n0r>laaaawl
      <BVB|Fe4n0r>liar
      <D0mb0>NOT
      <roflgrins>eh nich
    • Bugfixes, naja nach all den Neuerungen wars mal nötig...
      Balance fast nichts geändert...
      Die Rax Änderung hört sich gut an, wird wohl die Spiele weiter verkürzen und Pusher stärken...
    • schade, nix besonders (hab eig. vll auf ein oder auch mehrere neue items gehofft... können ja jetzt kommen wegen dem zusetzlichen platz in den shops)
      aber bugfixes sind auch in ordnung kann ja ncith jedes mal etwas wansinniges neues kommen ...
    • ~~ Y0UR ~~ schrieb:

      Es wird diskutiert ob die stable oder nicht sein soll.

      Der midas change macht mir angst.


      Wie meinen ? Könnte mal jemand ne Tabelle mit dem Gold, dass man nun bekommt posten oder so :>

      @ Version
      Ist jetzt eben nur ne Bugfix Version um sie Stable zu machen, hat auch recht gut geklappt, meiner Meinung nach. Der Raxfix hört sich groß an, aber die Rangerax ist eh eher unwichtig. Ob die Siege Creeps Verbesserung es jetzt lohnend macht die Rangerax zuerst zu ownen bleibt offen, denn ich habe noch nicht .52b gespielt.